Viral: Lelaki Simbah Perompak Kereta Dengan Petrol Di Stesen Minyak

To read our coverage of this topic in English, click here

Dalam sebuah video yang tular, kelihatan sebuah van putih cuba mendekati seorang lelaki yang sedang mengisi minyak petrol di sebuah stesen minyak. Tiba-tiba, beberapa orang lelaki keluar dari van tersebut sebelum kelihatan seperti cuba untuk merompak pelanggan stesen minyak terbabit. Mungkin juga percubaan untuk membawa lari kereta milik mangsa.

Biasanya kita lihat mangsa terduduk apabila diserang sebegitu kan? Tapi lain pula kisah kali ni. Menariknya, rakaman daripada CCTV di sebuah stesen minyak di Chile itu menunjukkan tindakan pantas pelanggan itu memang di luar pemikiran. Ini kerana setelah dia tahu tiga lelaki dari van putih itu cuba merompaknya, dia telah bertindak menyimbah kesemua perompak dan van putih tu dengan minyak petrol. Lagi kelakar, kita dapat lihat kesemua perompak tu bertempiaran lari menyelamatkan diri.

Sumber imej: dailymail.co.uk

Kesan daripada kejadian itu, ramai pengguna Reddit dan saluran YouTube memuji ketangkasan lelaki terbabit dalam menyelamatkan dirinya daripada dirompak. Mungkin ia juga akan jadi pengajaran untuk semua. Malang la nasib si perompak pada hari tu. Habuan tak dapat, badan pula kena simbah dengan minyak petrol. Mungkin sangkaan mereka kalau nak merompak pak cik tua kat stesen minyak lebih mudah kot. Sekali pak cik tu dah macam Pendekar Mustar dalam filem P. Ramlee, Pendekar Bujang Lapok (1959).

Sumber imej: astroawani.com
No comments yet! You be the first to comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

gstseva sobazo.com afeias xshmester onlyindianporn.me indian porn xvideos saree wala sex anybunny.mobi fucking of sunny leone hot sexy girl com xxxlib.mobi hd sex videos in telugu devar bhabhi sexi video redwap2.com xhamstere sxsvbo indianpornvideos.mobi xvedeo indian chudai blue film bukaporn.net desi gay chaturbate gang bang sex video kompoz2.com fucking the maid mp3lemon fuckindiantube.mobi blackcok xx porn video liebelib.net xxxsexphotos american pie sex rajwap.me fsibolg younger sister hentai hentai.name fucked best friend diana penty hot hindiporn.pro indiam porn indian aunty fuking videos redwap.me bangladeshi nude image sixey move justindianporn2.com nithya menon images