VIDEO: Bengang Kena Hon, Penghantar GrabFood Tunjuk Samseng. Tapi Bukan Semua Macam Tu.

Setiap hari, kita akan tengok pelbagai jenis pengguna jalanraya. Ada yang elok dan suka membantu. Namun yang paling kita minta dijauhkan ialah spesis samseng jalanan. Jenis macam ni, kalau dia buat salah pun dia tak mengaku, malah kita pula yang ditengkingnya.

Beberapa hari lepas, tular satu video yang dirakam oleh seorang pemandu kereta. Dalam video tersebut, kelihatan seorang rider GrabFood bertindak memaki, cuba menendang pintu kereta si perakam selain ajak bergaduh. Ni rider ke petarung UFC?

Tonton video di sini:

 

Dalam kejadian tersebut, pemandu kereta berkenaan bertindak membunyikan hon pada seorang rider GrabFood yang telah melanggar lampu merah di hadapan Hotel Impiana KLCC. Bengang selepas kena hon, rider tersebut melakukan provokasi supaya pemandu kereta itu berhenti dan bersemuka dengannya. Nasib baik pemandu kereta tu jenis ‘chill’ sebab dia tidak mengendahkan provokasi tersebut dan terus menuju ke Balai Polis Jalan Tun Razak untuk membuat laporan.

Ingatkan kes tu berakhir di situ. Tapi semasa tiba di balai polis, rider tersebut mengugut pemandu kereta untuk memadamkan rakaman video. Memang acah-acah Conor McGregor dia punya berani tu. Dah dekat kawasan balai polis pun berani lagi ugut orang.

Ramai netizen mengaku bahawa mereka juga kerap kali bertemu dengan samseng jalanan sebegitu. Namun perlu diingatkan, bukan semua perangai macam tu. Biasalah, dalam setiap kelompok pasti ada yang jenis panas baran. Jadi tidak adil jika kita pukul rata dengan mengatakan kesemua golongan rider ni berperangai begitu. Ada ramai je antara mereka yang suka menolong. Okay?

Sumber imej: motoqar.com
No comments yet! You be the first to comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

gstseva sobazo.com afeias xshmester onlyindianporn.me indian porn xvideos saree wala sex anybunny.mobi fucking of sunny leone hot sexy girl com xxxlib.mobi hd sex videos in telugu devar bhabhi sexi video redwap2.com xhamstere sxsvbo indianpornvideos.mobi xvedeo indian chudai blue film bukaporn.net desi gay chaturbate gang bang sex video kompoz2.com fucking the maid mp3lemon fuckindiantube.mobi blackcok xx porn video liebelib.net xxxsexphotos american pie sex rajwap.me fsibolg younger sister hentai hentai.name fucked best friend diana penty hot hindiporn.pro indiam porn indian aunty fuking videos redwap.me bangladeshi nude image sixey move justindianporn2.com nithya menon images